M_agayeva Merhaba güzel anneler 1 yil sonra yeniden dondum buralara gecen sene 23 mayista oglumu aldim kucagima sezeryanla simdi yeniden hamileyim Rəbbim sag salim dogurmayi nasip etsin insallah program a gore 4+2 yiz son adetim 16 mayista gordum https://www.hizliresim.com/ag942fo
Esma1453 M_agayeva sezeryan ile ne kadar süre ara vermek gerekir ikinci çocuğa en iki yıl diye biliyordum, hayırlı uğurlu olsun bu arada 😊🙏
dilaraakbulut M_agayeva supriz oldu bizde😂 de ama ikisi bir buyur arkadas olurlar birbilerine amin insallah canim ❤️❤️
M_agayeva dilaraakbulut bizde surpriz deyildi korunuyorduk ikincisi istedik allah nasip etdi cok sukur
M_agayeva Gulmom ara acmamak ən iyisi bence birlikdə buyrler yanliz buyuyen cocuklarda kiskanclik paylasamama gibi sorunlar cok goruyorum ben