Canlarım Bi akıl verin gebelik kan testim 302.2 çıkmıştı doktora an randevu aldım günümü bekliyorum bu sonuç Bi hafta önce çıkmıştı dün biraz kanamam oldu acile gittim kese görünüyor bol istirahat et dedi ilaç vermedi bugün hem şiddetli kanamam bide sancım vardı lavaboya giderken Bi parça düştü acile gittim bişey görünmedi bebeği düşürdüğümü söyledi kürtaj olmam gerekiyor cok korktum kabul etmedim eve geldim ama kan tahlili de istediler şimdi baktım beta 290.7çıkmış ne oluyo şimdi hiç birsey anlamadım