Babtysv Kizlar 3 4 gündür uyku arası sanki hiç uyumamış gibi kalkıyorum büyük bi panikle anne diyerekk napicam hiç bilmiyorum bana bi akıl verin eşimde bisey yapmio bakio anca yat diyip geçiştiriyo ama sorun var biliyorum
Mom54755 Babtysv bol bol dua oku Ayetel kursiyi oku insanın içi ferahlıyor ne gibi bi sorun var wğer söylemek istersen
F123_ Cnm hamileliktende olabılıyor yada anneni çok özledin bende de öyle oluyor annemi özledım zman anne diye ağlayarak kalkıyorum farkında olmadan.
Bir_tospik_beklerken Ayy bende ilk haftalarda öyle şeyler ve kötü hisler vardı eşimin ailesi beni bi yere götürdü boylama diye bişey taktım ilginçtir ama şükür herşey geçti