Busrakzlkc çok teşekkürler, 27 haftalık olduğum için çevremde herkes korkma artık hiç bilr şey olmaz yaşar diyor, çok riskli bir gebelikti çünkü benimki herkes gün saydı benle, ama bu söylemler de beni biraz geriyor, gerçekten 27 28 haftalık ta küvez ve sonrası daha kolay geçiyor mı