Sevimlianne_adayi bu test nasıl bi test bilmiyorum. Ben bi test almıştım. Regl olmadan altı gün öncesine kadar doğru sonuç veren. Prodector dü sanırım adı.adetimden Altı gün öncesinde inanılmaz hamile gibi hissediyordum kendimi. Göğüslerimde regl şişliğine benzemeyen bi şişlik vardı. Akıntım oluyordu normalde olmaz. Vede belim ağrıyordu. Testi yaptım tam altı gün varken. Negatif çıktı. Testte %99 doğruluk sağlayınca kendim kuruntu yaptım dedim. Hamile değilim. Ama belirtiler devam etti reglimden bir gün önce yine aynı testi aldım. Anında iki çizgiye döndü. Be koyu renk olarak belli belirsiz değil. Uzun lafın kısası ilk bende tek çizgiyi gördüm. Sonra değişti. İmkanınjz varsa o testten alıp deneyin derim🥰 52 TL fiyatı