Sevimlianne_adayi canım benimde aynı olmuştu yok gibi bi çizgi vardı biz her ihtimale karşı kan testi verdik ve btahcg 10.89 cıktı pozitifti ama cok düşük bi orandı reglime 8 gün vardı. İki gün de bir tekrarladım kan testini yükseldi baya regl tarihimden beş gün sonra da kesesini gördük. Ama şunu söyliyim bir tavsiye olarak regl gününüz gecmeden test yapmayın inanın insanı psikolojik olarak cok yoruyor. Benim o iki haftam zehir oldu doktora gittim cok erken dış gebelik olablir boş gebelik olabilir vs bu kadar erken gelmeyin regl gününü bekleyin olan size oluyo dedi her iki gün de bir kan verdim btahcg düzenli artıyomu diye yani yoran bi sürec.. ama sonrası muhteşem tabiki😊