Merhaba kızlar ben 25 haftalık oldum gittiğim doktor tecrübeli yılların doktoru ama muayene ücreti tahlilleri herşeyi çok pahalı doğum için 6 bin lira diyorlar herşeyi geçtim bu ara bi soğuma geldi doktordan duyduğum yorumlardan da olabilir bir de aşırı egoist biri kafam çok karıştı sizce değiştirmeli miyim ya da değiştirdim diye pişman olur muyum bu saatten sonra değiştirme diyenler de çok fazla ne yapacağımı şaşırdım