Konyanın bi ilçesinde oturuyoruz. Bugün sağlık ocağına gittim (artık dün oluyor 😂) tansiyonum yüksek çıktı hastaneye gitmen lazım dediler sevk ettiler hastanede de durum aynıydı gebelik zehirlenmesi olabilir dediler ordan da konyaya sevk ettiler 36+3tük hem ben hem bebeğim normal doğuma uygunduk aslında. Böyle bi durum olunca acil sezeryana alındım belden uyuşmalı. Kızımı 5 dk içinde gördüm ama benim odaya gelmem 1 saate yaklaştı. Çok şükür iyiyiz tansiyonum ara ara çıkıp düşse de kızım yanımda ona bakmaktan uyuyamadım bile :) diyeceğim o ki son zamanlarda ödemlerin fazla olması skıntı olabilir aman ihmal etmeyin. Bugün bende olduğundan fazla şişlik vardı ayaklarımda yürümekte gerçekten zorlanıyordum iyi ki gitmişim sağlık ocağına. Allah sizlere de yardım etsin elinizi boş göndermesin 🤲