Esss58 anne karnında iken yaşıyor fakat anne karnından ayrıldıktan sonra tedavisi başlıyor, benimde öyle oldu doğdu tam teşekkürlü hastanede dogum oldu ekip girdi doğuma 15 gün yoğun bakımda kaldı , 6 aylıkken ameliyat oldu 55 günlük şavaşı malesef bebeğim kaybetti ama biliyorduk doktor söylemişti çok zor çok agır herşeye hazırlıklı olun diye anne karnında sonlandırmadım ne olucaksa rabbim bilir dedik şimdi cennette annesini bekliyor yarım kalan hikayemiz orda son bulacak cennet kuşum 👼