Murvetdundar Merhaba guzel anneler ben normal dogumdan cok korkuyorum sanki cikaramiycakmisim gibi geliyo 😂doktora bunu soylemek istiyorum mesela bende omrilik genislemesi var doktor bunu kabul edip sexaryan eder mi beni 😂🙄
Senayyalcin Murvetdundar Doktorun kabul etmesine gerek yok isteğe bağlı sezeryan olabilirsiniz böyle bir korkunuz varsa :)
Busra333 Murvetdundar bişey sormak istiyorum normal Doğumdan çıkamam diyorsunuz ama sezeryan daha tehlikeli değil mi :)
Burcu_NFUE Murvetdundar eğer normal doğuma engel bir sebepse ve sağlığın tehlikeye girecekse sezaryen yapar zaten
Belacivciv Murvetdundar 😅 doğum korkutucu gerçekten ama şöyle düşünün bunu tek başınıza yapmayacaksınız orada ne olursa olsun size ve bebeğinize yardım edecek doktor, hemşire, ebe olacak. Onlara güvenin en başta sonrası kolaylıkla olur umarım
Murvetdundar Busra333 çikaramam yani sanki kafasi cikar geri kalani cikmaz gibi geliyo ikinamam falan canim😀😂
Murvetdundar Burcu_NFUE onu bilmiykrum canim ya 4 yil knce galan ortepedi doktorum soylemisti bidaha gitmedim zaten ben 7 kez amaliyat oldum dort kez belden uyustum
Busra333 Murvetdundar ahaahaaha😄 bn belki sizden daha korkağım bu konuda ama sezeryandan sonrasını düşünün ? İnanın çok daha korkunç 😳 ya dikişim patlarsa ya gazım gitmezse ya anestezi çok gelirse bla bla çok daha kötü herseyi düşünüyorum ve en güzeli prenses doğum gibi ama tabi bakalım kader kısmet.
Semakacan Murvetdundar hiççç korkmana gerek yok 2 doğumda da kötü anıların olabilir normal doğum yapıp çok iyi geçiren de var çok kötü geçiren de ama bu sezaryen içinde geçerli kimisi der 1 haftaya toparlandım kimi de der 3 ay oldu hala ağrılarım var kişiye bağlı bi şey bu çatı muayenesinde belki de uygun değil deyip sezaryen de yapabilirler yani 😄 devlet hastanesinde normali zorluyorlar ama ben devlette normal yaptım
Murvetdundar Busra333 yedi kez amaliyat oldugum icin pek korkmiyorum sezaryan dan🙄ama rabbim bilir nasil uygun olursa
Murvetdundar Burcu_NFUE yarin soyluycem bakalim ya kizlar bu arada benim kafam cok kadisdi ilk gebeligim 25+5 haftaligim kac aylik hamile oluyorum 🙄
Busra333 Murvetdundar 7 miiii gerçekten mi çok geçmiş olsun gerçktej ben bir kere oldum benim çok sıkıntılı bir anestezi sürecim. Olduğu için unutamıyorum
Murvetdundar Busra333 evet canim tam yedi kez ve bunlar her yil olmustu iki kil donmesi iki ayak apandisit burun