zuhal2012 iremk00 açıldıktan sonra ömrü dolapta üç gündür faydası olmadıgı falanda yalan gıda teknıkeriyim fabrıkaya sütler gelır içinde antıbıyotik katkı bilmem ne en küçük ayrıntısına kadar bakılır dışarıdan aldıklarımıza bakabılıyo muyuz hayır yüksek ısıda pastorıze edılır kutulanır
Gulten_1996 Süre olmaksızın kesinlikle market sütü, yoğurdu ve peyniri tavsiye edilmiyor. İçinde hiç bir faydalı element olmadığı söyleniyor
Annecik_ Aysegul354 günlük pastorize ama onların da fiyatlar felaket bir de açınca 1 günde bitirin diyor sanırım ya da 2. Nasıl içeceğiz ya biz 1 lt sütü 2 günde
Annecik_ Aysegul354 küçükleri de pahalı bizim ülkede ne ucuz kaldı acaba. Ama gerçekten tadı bile başka benim canım da süt istedi gideyim de iki yudum içeyim 😂