Melos123 doğumdan sonra yapacağın tek şey sana yapacakları ağrı kesici iğneyi kabul etmen olsun ilk başta ben yaptırmadım o iki gün öldüm öldüm dirildim en sonunda ağlayarak yaptırdık korkutuğum kadar değilmiş ikinci çok önemli önerim sana bebeğine biberon vermelerine izin verme şırınga ile beslemek istediğini söyle yoksa seni emmeye bilir. Ten tene temastan asla kaçınma kucağına al alışır mı diye korkma sana çok ihtiyacı var bol bol dereotu ye sütün çabuk gelsin ilk başta sütün gelmedi diye stresse girme oluyor geliyor :) birde sma formül mama almanı tavsiye ediyorum küçük boy lansinoh biberon birde eve gelince lazım olacak çünkü anne memesine tek benzeyen biberon o kızım o kadar zorlanıyordu Kİ içerken kan ter içinde kakıyordu aynı anne memesi gibi o yüzden beni çabuk kabul etti bu kadar sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah 💜