Kbra97 dünden beri belim agrıyordu ama bugün acayip derecede dinmiyor ve yanı sıra kasık agrım da var ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum ve bebekte çok hareketli 36 haftalık olduk sizce korkulacak birşey var mı ilk gebeliğim
BusraUras Kbra97 korkmayın. Allahın izniyle birşey olmaz. 36 haftalık olmuşsunuz riskli zaman geçmiş. Bundan sonra bebişiniz gelse bile sağlıcakla alırsınız kucağınıza. İhmal etmeyin doktorunuza danışın mutlaka.