Kbraddmm Tedavi değilde hemen çagırdı ultrasonla bebeğe giden kan akışına baktı bebek iyimi diye baktı 1 hafta boyunca günde 2 kere tansiyonumu ölçmemi ve 13/9-14/9 çıkarsa acil hastaneye gitmemi söyledi birde 1 hafta sonra tekrar idrsr tahlili verdiğimde idrarda protein gitmişti ama bana o zaman doktorum demiştiki tansiyonun cıkmasa bile elin yüzün sismese bile idrardda proteini var başından yakalamış olabiliriz demişti