Zeynep616161 Kanım 7 lere düşmüş, doktor yatırmak istedi, bilgisi olan var mı acaba, 36.haftam bitti, normal doğuma engel olur mu bu durum
Deletedmom23234 Zeynep616161 Ayy demeyin öyle bana da kan takviyesi yapalım dediler hiç kanım yokmuş inşallahh normal doğuma engel değildir 😣
Mumy01 Zeynep616161 canım normal dogum degil sezeryana bile engel zaten alt sınır 7 dir biz hastalara 7 olunca hatta 1 yada 2 ünite kan takarız tabi saglık problemine göre şuan doktorun bence yatıs yapma nedeni en azından kanını kritik düzeyden çıkarmak tedavi amaçlıdır.
psychologist Zeynep616161 benimde 9 doktor daha düşerse bişeyler yapmamız lazım çünkü doğumda 1 lt yakın km kaybedeceksin sıkıntı olur dedi.
Zeynep616161 Mumy01 bildiğimiz kan mı veriliyor serum şeklinde, eşimden alsam o şekilde olur mu acaba kabul ederler mi
Busra333 Zeynep616161 canım kan bağlatsan 2 ünite ? Süper olmaz mı ohhh hiçbir ilacın saglayamacagı kadar kısa etki 🤩 benim düşse direk rica ederdim böyle bişey zararlı değilse hamilelikte. Baya düsmüş ilaç kullanmadın mı cnm
Busra333 Zeynep616161 olmaz diye biliyorum yani kan bankasından alıyorlar çünkü ama kan bağlanması çok güzel ve korkulmayacak bişey bana 3 ünite dedeme de 10 ünite verildi farklı hastalıklardan dolayı. Sakın korkma aksine sevin doktorum böyle bişey istediği için 😊
Mumy01 Zeynep616161 olmaz tabiki aynı kan grup bile olsan cross mach uygun olması lazım ve öyle direk eşinden alınan kanı vermezler eritrosit süspansiyonu haline gelen kanı verirler
Mervebektass Zeynep616161 canım valla ilk kızımda daha da düşüktü 7 çok iyi yine benim değerime göre kızımı doğurdum çok şükür sonra kan takviyesi aldım doğumdan sonra şimdide oğluma az kaldı doktorum normal doğuma sorun yok sadece yine kan takviyesi alırsın dedi yani bir sorun yaşamadım ben şükür ilk doğumda da ☺️
Minigimm0611 Zeynep616161 Öyle bişey olacagını sanmıyorum. net bilgim yok açıkcası ama sezaryenda daha fazla kan kaybı oluyor baktıgınız zaman asıl ona engel olmalı