aselim2020 Filizaybars sağlıkla kavuştursun rabbim bende Perşembe günü sezeryan olacağım allahim herkesin yardımcısı olsun 🤲
dlnyny Filizaybars sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻 Normalde 38hafta ve sonrasında sezaryen günü veriliyor diye biliyorum bir aciliyetiniz var mıydı?
Filizaybars dlnyny bebek 2 hafta önden gidiyor bide kasılmalarım başladı açılmam olmasın diye beklemek istemedik 🙄
dlnyny Filizaybars benimde bebeğim 2 hafta önden gidiyor da tam olarak bu yüzden merak etmiştim🙏🏻 Teşekkürler
Filizaybars Çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin sezeryan sonrası da inşallah hemen toplarlar ayaklanırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Filizaybars SevMet evet doğurdum çok güzel geçti şükürler olsun 🥰 2 cm açıklığım da varmış tam zamanında almış bebeği 🥰
SevMet Filizaybars yaa çok sevindim darısı başımıza size bişey sormak istiyorum ciğer geliştirici flan yapılmadı dimi ☺️