sehadetrana Kızlar 29 haftalık gebeyim son günler de ayaklarım hem şişti hemde çok ağrıyor. Üstünde çok duramıyorum topuklarım da çok ağrıyor. Bu neden oluyo ve nasıl geçer. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen yaaaa. ☹️
ArenMom sehadetrana 26 haftayım benımde topuklarım aşırı agrıyor sebebini bilmiyorum cevap beklıyım burada
Mihribancanbolat sehadetrana bende aynıyım işte ödem toplamaya başlamışsınız siz birde beni görün🤦🏻♀️ Yüksekte tutun ayaklarınızı ve eşinize masaj yaptırın baya rahatlatıyor ayakta kalmayın otururken bile yüksekte olsun ayağınız ekmek ve tuz yemeyin
Addile Al bendende o kadar 🤦🏻♀️Kilo aldıgımızdan olabşlir diyorum ortpdk terlikle geziyrm terliksz iki adımda sızlıyor