Senem06 Erkekannesi1 38+2 inanılmaz bel ağrısı var ara ara yalancı sancıların geliyor ve yarın çatı muayenesi var
OktayEsenglBa Erkekannesi1 36 da sancım çıktı 37 olduk yine ayni bi kaç sancı çıkıyor bakalım bekliyoruz
rf17 valla benim de öyle. şimdi doktordan çıktım ne açılma var ne sancı. suyum da azalmış. yine sınırda değil çok şükür ama sancı olmayınca doğum da olmuyor tabi. napmak lazım bilemedim 🤷🏻♀️
Erkekannesi1 rf17 bende çatı muayenesi oldum ne açılma ne birşey dediğin gibi vallahi h sancı olmicak da suni sancı verirler diye korkuyorum
BezelikVeAnnesi Kızlar bende 38+3’üm bende de herhangi bir sancı ve belirti yok yarın tekrar gidicem doktora. Hepimizin hakkında en hayırlısı bakarsınız birden olur 🤲🏻
Hcrbu Kızlar ben ebeyim. Size ufak tefek tüyolar vereyim. Bol yürüyüş yapın, merdiven inip çıkın, perinenize zeytinyağı sürün, sütünüz gelmeye başladıysa göğüslerinizi sağın, birde tuvalet pozisyonunu sık sık yapın.. Allah hepimizin yardımcısı olsun 😉
Kubra3458 Hcrbu Birçoğunu 38den beri yapıyorum40oldum hala kanala dahi inmedi,nasipten öteye yol yok🙂
EbruHafsa Hcrbu gögüsleri sagmak mi ?????? Ilk gelen süt en önemlisi deilmi zaten bu nasil sacmalik kbakmayin heryerde kesinlikle sagmamak gerekir yaziyor
Ozlem16 Bende 38 oldum gecedendir agrım başladi az az da akıntı geliyor belim kasıgim cok agriyor ama kanama su gelmeyince gitmem doktora
BezelikVeAnnesi Erkekannesi1 Hayır hiç öyle sancılarım da olmuyor ara ara kasıklarımda hafif baskılar hissediyorum hepsi bu
Erkekannesi1 Senem06 bende de bel ağrısı çok ama sancı yok. Hakkımız da hayırlısı olsun inşallah güzel geçer çatı muayenesi
Zhram Bende 38+4.haftadayım bendede hiçbir belirti yok yarın kontrolümüz var bakalım doktorum çatı muayenesi yapıcam falanda demedi hiç
aybikk Kızlar bende 38deyim ama sancı VS. Hiç bişey yok bide ilk bebeğim anlayamıyorum hiç bişeyde yok yani sancı falan nolcak ne zaman başlicak bilmiyorum bide akıntı bile normal değişiklik yok tek değişiklik bebeğim de sanırım hareketleri azaldı bugün 3.gün 💁 artık doğsun da istiyorum 💁
klebsiella Kizlar bende 38. Deyim cati muayenesi yeni oldum cok basitmis agrir mi diye sorarke o coktan elini sokmus kontrol bile ediyordu. Ama vajali surmus eline bilemedim. Nst em surekli hareketsiz cikiyor hep tekrarli nst cekiyorum sizde de oluyor mj