Arkadaşlar fena halde grip nezle bi şeyler oldum.🤧 burun akıntıısı baş ağrısı ve biraz ateş oluyo akşamları.10+2 haftalığım şuan.doktorum sadece minoset içebilirsin ateş çok olursa dedi..hem içmek istemiyorum hem de daha kötü olmaktan korkuyorum..napsam bilemedim.benim gibi olanlarınız varsa Allah yardımcımız olsun,ne zor şeymiş ilaçsız atlatmaya çalışmak..bide bugğn izin aldım ama yarın işe gidicem 😿😿 bi yandan mide bulantısı bi yandan burun akıntısı acıncak haldeyim 😰😰😰😰