Cns34 Arkadaşlar öyle hareketli ki sağ kalçam da biraz ağrı vardı sanki oraya doğru uzanıp ağrımı bastırdı canım çok yandı ya. Yerleşmeye mi çalışıyor anlamadım. Çünkü şu an durdu ve müthiş bi boşluk hissediyorum.
Cns34 Zeyyyn evet doğru resmen yarama tuz basmış gibi oldu. Bu kalça ağrısını da çekiyorum 3 gündür. Zor yürüyorum sağ tarafıma basarken
Zeyyyn Cns34 bende mesela düz bir zemine oturamıyorum kuyruk sokumum günlerce agrıyor Bi şekilde yer bulmaya çalıştıkça biyerlere baskı oluyor bunlarda geçer geçmeyen ağrılar olmasın inşallah