Fatoana Merhabalar ben 36+1deyim bugün bebek aşırı hareketli hani hareketsiz oluyordu 😀 böyle olan var mı
Sifaandhyl Fatoana normalmiş o durum bnmki normalde sakindi bi gece o kadr hareket etti ki doğacak sandım ama büyüdüğü için yeri daralıyor ve normal hareket etsede sen daha çok hissettiğin için çok ve sert hareket ediyormuş gibi hissediyoersn
SMMM123 Fatoana bende 36+1 haftadayim inanılmaz baskı uyguluyor aşağı doğru çok canımı acıtıyor. Sırt agrisida kabus gbi 😰😰
Fatoana SMMM123 yav şu an sol kasığım adet sancısı içinde mesela her güne ayrı bir yerim ağrıyor sırtım belim bazen kopacak gibi oluyor. Ayrıca cidden bebe durmuyor kımıl kımıl kımıl kımıl
Srpklc 35 haftalığız bizde dün gece çıkacak sandım o kadar hareketli ki korktum ve hala öle bana hep son zamanlarda yavaşlıyor diyorlardı bizimki resmen futbol oynuyor 🥰 korkuyorum da okadar harekete kordonu Felen doluyacak diye 🤦♀️