Kızlar merhaba fikirlerinize ihtiyacım varrr.
Şuan 35+1 günlük hamileyim ve bebeğim 2 gecedir arada sağ arada sol taraf olmak üzere karnımın bir tarafında toplanıyor ve aşırı sertlesiyor çoookk canımı yakıyor ve kasıklarımda ağrı oluyor adet sancısı gibi hiç böyle olmazdı. Erken doğum riskim var perşembe kontrolüm var ama o güne kadar merak içinde kalmamak için sizlere sormak istedim bu belirtiler doğum belirtisi olabilir diyenler var. Sizinlerde de benim gibi olan var mı yada doktoruna danışan var mı?