Kızlar 36+5 haftalığım ama belden aşşağısı o kadar ödem ve şiş ki artık yürüyemeyecek noktaya geldim doktorum pehriz yapmamı söyledi ekmeği vs bıraktım ama canım acıyor ayaklarım ve bacaklarım bildiğiniz balonnnn gibiiii ne yapmam lazım varmı çözümm bilen ??