İkili tarama testim temiz çıktı, detaylı ultrasonda doktor ikili tarama testin nasıl çıktı temiz çıktı dedim o zaman problem yok dedi ama kendi doktoruma suan gidemiyorum normalde 22 haftalık gebeligim var ense kalınlığı 5.5 mm normalde en fazla 6mm olması gerekiyormuş sizce her hangi bir sorun var mıdır?