Kubrah benim ilk dogumumda olustu malesef😢 şu an hamileyim hala devam geçmiyor canım ztn bir kere olustumu ömür bıyu devam.doktora gittim iç basur dedi bana. İki tane krem verdi bunlar seni rahatlatır dedi ben agrı acısından faydasını gördüm istersen bir genel cerraha görün biraz rahatlarsın onunda muaynesş çok kötü yaaaa 😢😢 secde pozisyonu al dşyor parmakla bakıyor aklım cıkmıstı birde hamileyim nasıl korkmustum