BEn bir uzun kollu takım almıştım bir tane de kısa kollu takım almıştım lohusa falan değil normal penye pamuklu güzel olanlardan genelde kısa kollu olanı kullandım hastanede Çünkü serum veriliyor birseyler yapılıyor sürekli daha rahattı ha birde sabahlık almıştım dize kadar belden kuşaklı takımlarımla uyumlu onu giyiyordum biri geldiğinde ya da yürümem gerektiğinde ☺️2. Gebeliğim şu an mesela düğmeli takımlardan alıcam emzirmek daha kolay olur bu kadar ☺️