Blueedreamssx Arkadaşlar aranızda bu ilacı kullanan var mı son zamanlarda idrar yanmasını yaşıyordum kadın doktoruda bu ilacı bana vermişti [url=https://www.hizliresim.com/2wexqiv][img]https://i.hizliresim.com/2wexqiv.jpg[/img][/url]
Yagmr000 Blueedreamssx banada verdi bundan ama kullanmadım bol bol su tüketmeye çalışıyorum özel bölgenin temizliğine çok dikkat ediyorum pamuklu ve ütülü iç çamaşırı giymeye çalışıyorum birde sirkeyle yıkıyorum
Defne0 Blueedreamssx Kullandım maalesef geçse bile tekrarladı doktorum her ay 3 kutu yazmaya başladı ama ben kullanmadım sürekli bu ilacı mı kullanacağım dedim bol bol su tüket idrarla enfeksiyonu at canım
Annecik_ Blueedreamssx ben kullandım gece yatmadan mesaneyi iyice boşattım bunu da içip yattım. İki hamileliğimde de kullandım bir sıkıntı yaşamadım. Bol su içmeyi de ihmal etmedim
Zeyyyn Blueedreamssx kullandım bunu kullandıktan sonra 2 hafta zordu benim için ishal yaptı bol bol su eniyisi
Blueedreamssx Zeyyyn az önce bende o durumu yaşadım aslında sık sık idrar yanmam yoktu ama böyle arada bir yanmalarım oluyordu dünden kontrolüm olduğu için sordum biraz enfeksiyon var diyip bu ilacı vermişti bana