Olumsuz;
Antalya yaşam dedemandakine gidiyordum. Caner sönmez. hiç ilgili değil resmen kasap gibi davranıyor. hiç bir soruma cevap vermiyordu. Hatta 12. Haftaya kadar çocuğumun kalp sesini bile dinletmedi. Eşimi odaya almadı. Ve benim için dönüm noktası 2 li tarama testi oldu. 15 dk ultrason ile baktı hiç bir şey söylemedi ve sonra Direk bana dediği 2 seçeneğin var. Ya 3 bin tlik kan testi yaptıracaksın ya da anne karnından sıvı alacağız bununda riski var şimdi çık karar ver bana cevap ver dedi. Bir şey mi gördünüz diye sordum. risk herkesde var dedi odasından gönderdim ve o gün orası benim için bitti.
Olumlu ;
Hemen medstar topçulara Mustafa sağlamadan randevu aldım uuzn zamandır takip ediyordum zaten. Şimdi çok ama çok memnunum ilgi alaka ve bilgilendirmesi çok güzel. Her şeyi anlatıyor sorularımı sabırla ve ilgi ile cevaplıyor. Mesajlarıma kısa sürede cevap veriyor ve çok güzel bir şekilde yönlendiriyor ne yapıp yapmamam konusunda. Muayene ücreti sgklı iseniz 155 TL. Doğum ücreti sezeryan normal fark etmiyor 3750 + korona testi dediler ama temmuzda fiyatlarda değişiklik olacakmış.
Uzun oldu ama kusura bakmayın deneyimleri i paylaşmak istedim. 🙏🏽