Blgesronel92 Merhaba. Mersin de yaşıyorum 33 haftalığım doğumumu Yozgat’ta yapmayı düşünüyorum 🤔 bazı nedenlerden dolayı öyle gerekiyor. Şehir hastanesinde durumlar nasıl randevular ful dolu görünüyor
Esra-m- Blgesronel92 malesef hic yok. Sırada yok randevuda. 1ay öncesinden randevu almstm bugün bildirim geldi hekim poliklink yapmycak diye ve 38 haftaligim😕