Minnakanne_ Sizde de idrar yaparken yanma hissi oluyor mu yeni başladı bende neden olur acaba bilenler yardımcı olabilir mi ?
Sinem_Vardar12 Minnakanne_ yaa aşırı derece oluyor ve daha sonrasındada idrar deliği de yanma oluyor batar gibi neden acaba 😢
Asyaa02 Minnakanne_ hem yanma hem de sık sık lavaboya gidiyorsanız enfeksiyon olabilir. Ben doktora gittim o yüzden enfeksiyon çıktı. Bence siz de yaptırın ne olur ne olmaz diye. Çünkü doktorum bana eğer ilerlerse Allah korusun bebeğe de zararlı dedi.