BusraUras Tugceesss regenesis max kullanıyorum ben. Ablam ocean mummy kullanmıştı. Benim bebişim 36+3 de 2900gr ablam 37+3de 2520gr doğurdu.
Hande_ctn Tugceesss Regenesis max kullanıyorum bende içerdiği vitaminler b12 balık yağı falan hepsi var içinde ☺️
Arenn regenesis max kullaniyorum ilk gebelgimdede bu gebeligimdede kullaniyorum bence guzel bi vitamin