Deletedmom_5 Sağ kasığımda fıtık var bu şekilde normal doğum zor oluyormu yada sezeryan olsa tam kasığın üstünden kesiyorlar fıtıkta orda nasıl olacakki? 36 haftalik oldum doktora gittiğimde sorucam ama daha 1 hafta var kontrole
momsboys Deletedmom_5 fıtığının patlama ihtimali varsa zor. doktorun en doğru değerlendirmeyi yapacaktır
Busgktp Deletedmom_5 bende de kasık fıtığı var. Daha ilk kontrolümde sormuştum ben doktoruma. Hiçbir şey olmaz engel değil demişti bana
kelebegimm07 Deletedmom_5 bende sağ kasık fıtığından ameliyat oldum şuan gebeyim ama ameliyat oldum 2 seneonce. Şimdide acaba doğuma yakın yirtilirmi tekrar diye korkuyorum genisledikce
Deletedmom_5 momsboys yok aslında kücük bir fıtık yani ameliyatlık bile değilde belki zorlayınca büyür ıkınırken
Sevjan Benimde 2 taraflı kasık fıtıgım var şu an haftaya sezeryan doğumum var dogumda kadin dogum dr umla beraber genel cerrah girip fıtıklarımı onaracak nasil olacak bilmiyorum umarim zor olmaz
Deletedmom_5 Sevjan Bu fikir aslında aklıma geldi ama annemler eşim falan hep karşı çıktılar zor olur hemen ayaklanamazsın diye korkuttular
Semakacan Deletedmom_5 ya normal doğumda zorlanmadım aslında illaki ağrılarım oldu ama beni zorlayacak kadar değil bende sezaryenden korkuyorum olurda mecburi olursam fıtığın bi zararı olur mu diye
Semakacan Deletedmom_5 normal daha iyi valla fıtığı olan için ben zorlanmadım canım bi de suni sancı aldım yani sende doktoruna danış istersen kasıkta fıtığım var ne önerirsiniz doğumumu etkiler mi felan diye