Meervenurrr Kizlar bugun nstde 60in üstünde sancim cikti ama doktorum bebisin cok yukarıda olduğunu bas geliş olup.kanala girmediğini söyledi pazartesiye kadar kendi gelirse bekleyeceğiz yoksa pazartesi erken gel dedi kanala girmezse normal Doğum olmazmi