Doga-11 Merhabalar, 7+4 haftalık gebeyim bugün doktora gittik ultrasonla bakarak keseyi gördü ancak embriyo göremedim dedi. Bu haftalarda ultrasonda gözükür mu yoksa vajinal mi muayene yapması gerekiyordu
roza34 Doga-11 daha küçük 10 haftaya kadar vakti var alttan muayene de bebişi görür ama bence sabret 😇
Doga-11 momsboys teşekkür ederim cevabınız için yarın başka bir doktora daha gideceğim bakalım ,nasip artık