Denis19 Bi türlü düzenli yiyemiyorum gece 12 de süt iciyorum sabah anca 12 de kahvaltı yapiyorum hep geç kalıyorum ve bu yüzden vicdan azabii 😟😟😟😟
SevdenurTirasci Denis19 bünyeden bünyeye değişiyor galiba çünkü bende hep açım sabah açım diye uyanıyorum folik asit ne kullanıyorsunuz