BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba 34 haftalık hamileyim bebeğim bugün rahmime çok baskı yapıyor sanki her an altıma kaçıracakmış hissi oluyor acaba normal mi bu ?
Busra228 BezelyemiBeklerken heralde normal canım 32 haftalığım sancım var diye hastaneye gittim 1 gece kaldım.Bi de baslı yapıyordu ama şükğrwki herşey normal.Son ay artık daha çok baskı yapıyormuş
Mihribancanbolat BezelyemiBeklerken bendede öyle oluyor ve sürekli tuvalete çıkıyorum baskı yaptığından büyüdüğü için yeri daraldı ondan
YelizAtilla BezelyemiBeklerken bende iki haftadır var her hafta o baskı artıyor canım şuan 36+4 üz doğsun diye bakıyorum ama gelen giden yok ☺️(Benimki biraz ilerde gidiyor normal olabilmesi için bu haftalarda doğması lazım )
Dilekcnkn BezelyemiBeklerken 22 haftalığım bugün doktoruma sordum normal dedi hatta benim gibi tarif etti ayaklarını hissediyorsun yanma gibi mi oluyor falan dedi evet dedim normal bunlar dedi ama tabi sizin haftanız büyük artık daha can yakıcıdır
Ayskolik BezelyemiBeklerken dogum pozisyonu aliyor ..bas asagi oldugu icin surekli cis varmis gibi 38 haftafayim son 2 haftadir wc benim mekan oldu surekli mesanemin ustunde
esengl03 BezelyemiBeklerken rahime degil mesaneye baski yapiyor 34 haftaligim 28den beri hissediyorum ayni seyi doktoruma sordugumda normal bebek buyuyor demisti ama malesef ki wc den cikamiyorum sanki kacircam gibi geliyor.
Minigimm0611 BezelyemiBeklerken Bizde 34ve Benimde çıkcakmış gibi geliyor sanki hemen alttan bazen öyle bir kıprasıyorki alt tarafta ama benım 2haftadır böyle bugün gitcektik doktora yarına kaldı bakalım ne dicek.
Deletedmom23234 BezelyemiBeklerken Normal evet oğlum da mesaneme bı tekme atıyor altıma kaçırmışlığım da oldu yani 😅
Hilalkorkmaz BezelyemiBeklerken 21 haftma girdim aynıyım gerçekten habire çişim geliyor sanıp gidiyorum beş dakikada bir bazen bir şey yok
QOH BezelyemiBeklerken geçen hafta doktora gittim bebeğin pozisyonundan ötürü rahim ağzına vuruyormuş,dönünce geçer orada ki baskı dedi.1 haftadır dönmesini bekliyorum dikişlerime vuruyor baya geriyor orayı acıyor da.Belki sizin de bebeğin duruşundan öyle oluyordur.