Busra228 Normal mi acaba bu haftada başının aşağıda olması.Doktor bişey demedi ama yinede merak ettim ☺️
Cansu_04 Busra228 bende gittiğim de 28 haftalıktım doğum pozisyonu almıştı başaşağydi ama normaldir hep pozisyon değiştirirler normal olmasaydı doktor sessiz kalmazdı tabi 💕
Nur000 Busra228 25 haftadan beri başı aşağıda 32 haftalık oldum hâlâ aynı. Tek sıkıntım çok fazla tuvalet ihtiyacım oluyor 🤭
Minigimm0611 Busra228 Normal canım benım 28den beri aşagıda bası ama dönebiliyormuşlar tekrar doktorun dedigine göre 34teyiz bakalım hala asagıda mı yarın görücez 😌