Feyzactk Sakarya’da özel hastane de sezeryan fiyatlarını bilenler Bir de Sakarya kadın doğum da devlette sezeryan olanlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız
zuhal2012 Feyzactk 6gün önce arkadasım devlette yaptı çok memnun kaldıgını söyledi yeni açılan kadın doğum baya iyi,beyhekımde 3000 medarda 3.500
Kbr11 Normal doğum 3.500 ben aradığımda bu fiyat söylendi ve geçen gün post açan bi arkadaş vardı medarda sezeryan doğum yapmış oda 3.300 yazmış fiyatı
Feyzactk zuhal2012 bende devlet düşünmeye başladım herkes çok memnun özele de o kadar vermek istemiyorum
zuhal2012 Feyzactk eşinizle girmıycekseniz doğuma tek oda takıntınız yoksa mantıklı olan devlet hastanesi diye düşünüyorum özellikle sezeryansa