Ezgiturker7 15+2 yiz benim uzun zamandır oluyor özellikle sağ tarafta oluyor. Gün içerisinde birkaç kez olduğu da oluyor ya da günlerce hiç olmadığı. Hatta ağrımadığı zaman niye ağrımıyor ki diyorum 😀 doktorum rahmimizin sağ taraftan ortaya doğru gerildiğini büyüdüğünü ve bu yüzden sancı hissettiğimizi söyledi. Hatta şöyle söyleyeyim sağ bacağınız da bu sebeple ağrıyabilir çünkü bebek yerleşiyor ve sinirlerinize baskı yapıyor.