leyla_ok Hilalibrahimkartalms16 Normal doğum olsaydı 58 günüm vardı fakat sezaryen olacağım için 48 günümüz kaldı.Temmuz sonu doğum inşallah.Hiç korkum yok aksine biran önce gidip doğurmak istiyorum ki iğneden deli gibi korkarım 😅 Beni kesecekleri ameliyat vs hiç germiyor ama o damar yolu beni çok geriyor.
D_avcu Seherrrrr benimde 6 gün var 21 haziran nasipse, sizin 20 si sanırım😊 rabbim sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Nigar1134 Hilalibrahimkartalms16 9 gün kaldı, ama artık çok sabırsızlanıyorum, hiç gelmicekmiş gibi 😐😃
Ebrulisss Allah razi olsun canim , bi avazda saglicakla sihatlr gelsin bebegin seninde 🥰 Sonnnn 2 gunnnn 👏🏻🙏😘 Nasipse eger 🤲🏻
Ipeksari57 Hilalibrahimkartalms16 Aynıyız valla benim de 35 gün kaldı 00.00 den sonra 34 heyecanım git gide artıyor korku mu heycan mı ne bilmiyorum nasıl olacak nasıl yaparım diyorum durmadan. Bende kızımın ve kendi şeylerimi haftalar önceden hazırladım heycandan. Biran önce gelsin istiyorum ama heycan hat safhada 🥰🥰🤲🏼🤲🏼❤❤
kalbimin_cicegi Hilalibrahimkartalms16 normalde 113 ama sezeryan olacağı için 15 gün eksik sayıyorum yani 97 🥰