Zynpdur Hanımlsr 20 haftalık hamıleleyşm. Kasıgıma ıjı gundur sıddetlı sızı giriyor. Adet sancısı gıbı hep oluyordu ama bu cok farklı Neden acaba
BaharGkmenYaln Zynpdur bende de var canım birkaç gündür acile gittim muayene ettiler idrar testi yaptılar biraz enfeksiyon çıktı ama çok yüksek değil tam neden oluyor bilmiyorum evde yatıyorum sürekli. Sen de bir doktoruna danış istersen
Zynpdur Çok teşekkür ederoö bende enfeksiyon daha önce cıkmıştı kulak asmamıştım. Evlendigım den bero çok var. Bakalım inşallah cıddı bısey degildır Herkesınde hamılesın ondan demesıne uyuz oluyorum. 5 aydır hamileyim yenı boyle oluyor demekkı farklı bısey dmeı yanı