9 haftalıkken kendimi biraz yorduğum için 1 2 damla şeklinde gelmişti hemen doktora gittim daha önce de kaybım olduğu için progestan fitil ve iğne başladı şükür ilerlemeden geçti. Sen de doktorunla haberleş ayaklarını yukarı kaldırıp dinlen geçmiş olsunn🌺