Nuraydnz ilk hamileliğimde ateşten dolayı 3 kez hastanede yattım ve üçünde de serum ile antibiyotik tedavisi gördüm ateşim düşene kadar (3er gün) çok şükür bir şey olmadı, oğlum vaktinde geldi, şu an 10 yaşına girecek… kendi doktorunuza da sorun, madem acildeki doktor verdi, ve onun dediğine güvenin