Elons Kızlar 16 haftalik hamileyim yaklaşık 1 haftadır geceleri yatınca kol ve bacağim ağrıyo yanıyo normal bi durummu sizce cuma günü kontrolüm var diye ekstra bi dr gitmedim uyuyamiyorum ağridan yukari kaldiriyom saga sola dönüyom bacagimin arasina yastik koyuyom geçmiyo gündüz bisey yok sadece gece oluyo ve tek taraflı sağ tarafım agriyo ayni durumu yasayan varmi aranızda
Momismom Elons benim de sol bacak ağrı değil ama yanmalar daha çok uyuşmalar çekilmeler bunun sonucunda acı oluyor tabiii
mervetemellll Elons evet normal bende oylr agrilar cektim ve hala cekiyorum koluma buz koymustum ayaklarimi da havaya dikmistim biraz iyi oluyo😀
mervetemellll Elons bisey olmaz bende oyleydim cok uyurdum gunduzleri ,ama gecer har hafta bir yermiz agriyor 😀