38+4 de doktorumun dedigi zamanda planli sezeryanimi oldum cok sukur 2.dogumumdu az cok biliyordum yasanacaklari ama genede heyecan sevinc hepsi vardi ameliyatim guzel gecti ilk yurumede cok zorlandim elbet ama azda olsa yurudum cok sukur dahada iyi olcaz kizimla 🥰…happy mom maceramiz burada sona erdi…bekleyen tum annelerimiz saglikla yavrularina kavussun inslh 🤲