Namiren4434 Merhaba istanbuldan Malatya’ya yaşınıyoruz 7 aylık hamileyim Malatya’da iyi doktor hastane önerisi olan lütfen yazarmısınız son aylar şuan doktor arayışındayım piskolojik olarak düşünceliyim istanbuldaki doktorumuz çok iyidi 🥰🥰🥰
Mumy01 Namiren4434 kesinlikle ali pekince gözde sıtmapınarı bende baska şehirden geldim buraya dört doktor degiştirdikten sonra ali hoca ile devam ettim iyiki diyorum inan çok kaliteli bilgili ve ilgili doktor
Mumy01 Deniz_19 valla polisseniz lojman yok ama askeriye personeli iseniz lojman var ve yerinizde olsam lojman tutarım malesef ev kiraları 1500 dan baslıyor burda yeni yapı birde lojman heryere yakın arabanız varsa ama evleri çok büyük sadece komsuluk kültürleri sıfır yani
Mumy01 Deniz_19 ben 1 senedir burdayım alısamadım açıkcası eşim polis burda sevemedim insanlarını ama lojman ortamları iyi oluyor imkanınız varsa lojmana tasının hem komsuluk iyi hemde aynı meslek grubu olunca insan birbirini daha iyi anlıyor
Namiren4434 Mumy01 bende malatyalıyım aslen eşim bitlisli kendi istedi buraya taşınmayı bi yaşında oğlum var İstanbul’da hep hasta oluyodu doktor hava deişimi yapın dedi buraya geldik çok iyi geldi eşimde taşınalım dedi 🥰🤦♀️
Deniz_19 Namiren4434 anladım biz lojmanda kalacağız da acaba dedim siz de mi lojmanda kalacaksınız hakkımızda hayırlısı olsun
Mumy01 Namiren4434 memleketin olunca alısman zor olmaz en azından bildigin şehir olması güzel olmus ben buralı degilim evlenşnce ilk defa geldim o yuzden çok zorlandım