30 haftalıktım 14 saatte mersinden çeşmeye geldik arabayla. Tabii doktoruma sormuştum. Şimdi 34 e girdim yarın dönücez. Hatta bir hafta önceydi kontrolüm ama doktorum bebek hareketlerinde sorun yoksa kal bi hafta daha yüz bol bol dedi. Araçla rahat gidebileceğiniz yerlerse bence de gidin. Rahat olmak mutlu olmak da önemli. Başlarda tereddüt etmiştim ama İyi ki gelmişim dedim