Liyaa Krtalzyn iki saat flan değil cnm sabahtir hareket hissetmedim. Normalde zaten ben hareket halinde iken hareket etmiyor bebişim. Ancak oturunca, uzanind flan da etmedi . Korktum biraz.
Krtalzyn Liyaa tamm siz hareketlenince suyun içinde hareket etsede anlamazsın ama zaten haftan dediğim gibi çok değil o haftlarda ara ara durgunluklar oluyo ama çok şüphede kaldıysan yakında bi acil varsa ultrasona sokablirler
Liyaa kucuk_prenesesim ay neler yemedim sabahtir 😔ama tepki vermedi. Bir dondurmaya öğlen bir kez vurdu .
Zeyyyn Liyaa annenın hareket anları bebeğin uyku zamanıdır sıvı yavaşça salındıkca oda uyur yorgun olunca tekme atsada biz en kuvvetlililerini hissediyoruz yani hareket ediyordur ama hissetmediklerimizde var
Liyaa Zeyyyn evet cnm zaten normalde de hareket edince o hareket etmiyordu. Ama dinlenen biraz uzandm oturdm yedim ictm.yine hareket etmeyince korktum briaz .
Liyaa Krtalzyn aynen cnm daha dikkat edeceğim insallah. Bakalım sabah kdr beklim.i sallah gece hareketlrnir blki❤️
Peri6606 Liyaa bende 25 haftalık gebeyim 2 gündür biraz fazla yorgun kendimi , bebişin hareketlerini çok çok az hissediyorum . Sanırım normal canım
Peri6606 Liyaa onu hiç saymadım ya , ufakta olsa bi kaç dk hareketini hissettikçe rahatladım . Sanırım yorgunluktan oluyo veya bu haftalarda olabilir , kötü düşünmemek lazım . 🥰