Seda_inan Hamilelikte burun kanaması yaşayan var mı ben bi kaç defadır yaşıyorum çok fazla olmuyor internetten baktığımda normal gebelikte deniliyor
Mardin Seda_inan Bende 3. aydan beri yaşıyorum burun kanamasini şuan 8. Ayım kuzenimde hamileyken yasadi bu durumu doktor normal dedi