Arkadaşlar 35+5im bugün Nst girdim 15 dakikalığına sırt üstü normalde hiç yatmiyorum nefes alamicak gibi oldum hemşireye dedim sol tarafıma doğru pozisyon aldım aletleri tekrar bağladı o şekilde rahatladım ayrıca bu ikinci Nst girişim ikisindede bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim sizdede oluyo mu böyle ?